PRISTATYTAS ELEKTRA VAROMAS PEUGEOT E-308

NAUJOS KARTOS BATERIJA, VARIKLIS IR NAŠUMAS

Tradicinius vidaus degimo variklius bei iš tinklo įkraunamas hibridines pavaras turinčių PEUGEOT 308 modelių gamą netrukus papildys visiškai elektrinė versija. 2023 metų rudenį į gatves išriedėsiančius naujuosius elektromobilius bus galima rinktis tiek su hečbeko, tiek su universalo kėbulu. Taip PEUGEOT taps pirmuoju gamintoju Europoje, pasiūliusiu rinkai tik elektros energija varomą universalą. 

Elektros energija varomuose E-308 ir E-308 SW bus montuojamas visiškai naujas bendrovės elektrinis variklis, išvystantis 115 kW/156 AG galią. Atsižvelgiant į pasirinktą įrangos lygį, abu modeliai viena įkrova galės nuvažiuoti per 400 kilometrų (pagal WLTP metodiką). Naujieji elektromobiliai pasižymės didžiausiu ekonomiškumu segmente – vidutiniškai 100 km sunaudos 12,7 kWh elektros energijos. 

Naujieji PEUGEOT E-308 ir E-308 SW bus komplektuojami „Allure“ ir GT įrangos lygiais, o rinką vienas po kito pasieks 2023 metų viduryje. Jie bus gaminami Prancūzijoje, Miulūzos gamykloje.

Įmonės DNR – elektromobilyje

/image/67/2/peugeot-e308-2022-011-fr-631edc439a0d7.833672.jpeg

Naujųjų elektromobilių dizainas atspindi tiek PEUGEOT DNR, tiek dinamišką aukštesnės klasės automobilių raidą. Bendras modelio architektūros optimizavimas buvo naudingas salonui, tad jis išsiskirs dar didesne vidine erdve.

Automobiliuose montuojami naujo dizaino, specialiai elektrinėms modelio versijoms sukurti 18 colių skersmens aliumininiai ratlankiai. Jų aerodinaminės savybės leido inžinieriams optimizuoti automobilio našumą.

Kartu su šiais premjeriniais modeliais bus pristatytas ir visiškai naujas prekių ženklo elektrinis variklis, pasiekiantis 115 kW/156 AG galią ir 260 Nm sukimo momentą. Šis motoras papildys dabar gamintojo trečiosios kartos 308 modelyje naudojamas iš tinklo įkraunamas hibridines 132 kW/180 AG bei 162 kW/225 AG galios pavaras bei vidaus degimo jėgaines.

Elektromobiliuose bus naudojama ir naujos kartos baterija. 54 kWh bendros talpos (51 kWh naudingosios) aukštos įtampos akumuliatorių blokas pasižymės nauja chemine sudėtimi: 80 proc. nikelio, 10 proc. mangano ir 10 kobalto. 

400 V įtampos baterija leis viena įkrova abiem modeliams nuvažiuoti per 400 km pagal WLTP metodiką. Jos bandymų rezultatai šiuo metu tvirtinami.

Toną užduosiantis našumas

/image/67/3/peugeot-e308sw-2022-003-fr-631edc9c5f8a5.833673.jpeg

Vienu svarbiausiu inžinieriams iškeltų uždavinių, kuriant naujuosius e-308 ir e-308 SW, buvo našumo paieškos. Suderinus naujas elektros variklio ir baterijos galimybes, optimizavus aerodinamiką kėbulo priekyje ir dugne, sumažinus svorį dėl EMP2 platformos privalumų ir parinkus pasipriešinimą riedėjimui mažinančias A klasės padangas, kūrėjams pavyko pasiekti įspūdingų rezultatų: naujieji elektromobiliai pasižymi 12,7 kWh energijos sąnaudomis 100 km. Tai yra geriausias rezultatas C segmento elektra varomų transporto priemonių klasėje.

Be to, norėdamas kuo efektyviau valdyti energijos sąnaudas, vairuotojas pats galės pasirinkti savo važiavimo režimą (ECO, NORMAL ir SPORT), o aktyvuotas BRAKE režimas padidins stabdymo energijos regeneravimo intensyvumą atleidus akceleratoriaus pedalą.

Automobiliuose standartiškai bus įrengtas trifazis 11 kW galios įkroviklis, o įkrovimo lizdas tiks visiems kabelių tipams. Prisijungus prie 100 kW galios sparčiojo įkrovimo taško, bateriją bus galima papildyti nuo 20 iki 80 proc. energijos atsargų per mažiau nei 25 minutes. 

Abiejuose elektromobiliuose bus įdiegtos naujausios kartos pagalbos vairuotojui bei saugumo technologijos. Platus jų paketas apims pažangiausią įrangą, pavyzdžiui, adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, turinčią „Stop and Go“ funkciją, ilgojo fiksavimo (iki 75 metrų) aklosios zonos stebėjimo sistemą ar galinio eismo perspėjimo funkciją, įspėjančią vairuotoją apie pavojus atliekant manevrus atbulomis.

Naujausios „i-Cockpit“ kartos technologijos

/image/67/1/peugeot-e308-2022-005-fr-631edc6f75529.833671.jpeg

Viduje vairuotojai ir keleiviai galės mėgautis naujausios kartos PEUGEOT „i-Cockpit“ salono sistemos privalumais, tarp kurių – kompaktiškas šildomasis vairas, konfigūruojamas skaitmeninis 3 dimensijų prietaisų skydelis ar 10 colių įstrižainės centrinis jutiklinis ekranas. 

Daugiausia dėmesio buvo skiriama salono surinkimo ir medžiagų kokybei bei naujoviškumui, tad buvo  įdiegti programuojamieji virtualūs „i-toggles“ valdikliai. Elektromobiliuose taip pat bus pritaikyta naujausia „i-Connect Advanced“ technologija – informacijos ir pramogų sistema, dėl kurios vairavimas taps intuityvesnis, o kelionės – malonesnės.

NAUJASIS 308

NAUJASIS 308 SW

Footer Image Example